АОҚ «Ертегілер еліндегі ғажайып математика»
Білім беру саласы: «Таным»
Оқу қызмет:Математика негіздері
Тақырыбы: «Ертегілер еліндегі ғажайып математика»
Мақсаты: Балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды, сан және санау, геометриялық пішіндерді ажырата білуге үйрету, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, ертегі арқылы математика негіздері оқу қызметіне деген қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа, тапқырлыққа үйрету.
Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң балалар!
Қайырлы таң ұстазым!
Шеңберге тұрайық!
Жылулық сыйлайық!
Балалар бүгінгі күн қандай тамаша,күн жарқырап тұр, өздерің де қандай әдемісіңдер,бір-бірімізге әдемі күлкімізді сыйлайықшы.
Рахмет! Енді осындай көңіл-күймен оқу қызметімізді бастайық.
Ұйымдастыру.
Өткенді еске түсіріп алайық.
-Балалар бір жылда қанша жыл мезгілі бар?
-Бір жылда төрт жыл мезгілі бар.
-Қандай мезгілдер?
-Қыс, көктем, жаз, күз.
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Қазір жылдың күз мезгілі.
- Күз мезгілінде қанша ай бар?
-Үш ай:қыркүйек,қазан,қараша
-Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
-Күн салқындайды,ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі,құстар жылы жаққа ұшып кетеді,жемістер,көкөністер піседі
Күз мезгілі туралы кім маған тақпақ айтып береді?.
А.Құнанбаев «Күз»
Балалар,сендер қандай ертегі білесіңдер?
Балалар: «Маша мен аю», «Түлкі мен ешкі», «Қасқыр мен қоян», «Шалқан»
Тәрбиеші: Ертегі тыңдағанды ұнайды ма?Олай болса,біз бүгін «Үйшік» ертегісінің қойылымын тамашалаймыз!
Ерте,ерте,ертеде жазық далада бір үйшік болыпты.Келе жатқан шиқылдауық тышқан тоқтай қалып сұрайды:
Тышқан:— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
Ешкім үн қатпады. Ешкім жоқ болса,бұл менің үйім болады деп тышқан үйшікке кіріп өмір сүреді. Бақылдап бақа келеді:
Бақа:— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
Тышқан:— Мен, шиқылдауық тышқанмын.Сен кімсің?
Бақа:— Ал мен, бақылдаған бақамын.Мені үйшікке кіргізші,бірге тұрайық
Тышқан:Ол үшін менің бір тапсырмам бар соны орындасаң,кіргіземін.
1-тапсырма: 1-ден10-ға дейінгі сандарды тура және кері санап бер! Және математикалық жұмбақ шешіп көр
Математикалық жұмбақ:
Бес алманың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы, сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (2 алма)
— Кел, бірге тұрайық! — деп бақа мен тышқан үйшікте бірге өмір сүреді. Секеңдеп қоян келеді. Тоқтай қалып сұрайды:
Қоян:— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен,..бақылдаған бақамын.
— Ал сен кімсің?
— Мен, секеңдеген қоянмын.Сендермен бірге тұрғым келеді.
Тышқан:ол үшін біздің тапсырмамызды орында.
2-тапсырма—Затты санап,қанша болса,сонша тор көзді боя
Тәрбиеші:Балалар қоянға көмектесіп,бірге жұмыс жасайық
Кел, бізбен тұр!
Бой сергіту
Енді олар үшеуі үйшікте тұрады. Терезені түлкішек тоқылдатады:
Түлкі:— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Ал сен кімсің?
— Мен сұлу түлкімін,мен де сендермен бірге тұрғым келеді
Тышқан:ол үшін менің тапсырмамды орындауың керек
3-тапсырма. Суретке қарап есеп құрастыр және заттарды салыстыр
— Кел, бізбен тұр!
Енді олар төртеу болады.
Жүгіріп келіп есіктен сұр қасқыр сұрайды:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен,сұлу түлкімін.
— Ал сен кімсің?
Қасқыр:— Мен, сұр қасқырмын,мені де үйлеріңе кіргізіңдерші
Тышқан:жоқ,ол үшін біздің тапсырмамызды орындауың керек.
4-тапсырма:Кеңістікті бағдарлау,Оң жақ,сол жақ,жоғары-төмен заттарды орналастыр және санамақ айтып бер
— Кел, бізбен тұр!
Бір күні қорбаңдаған аю үйшіктен шыққан дауыстарды естіп,
тоқтап айқайға салады:
— Үйшік-үйшік! Кім үйшікте тұрады?
— Мен, шиқылдауық тышқанмын.
— Мен, бақылдаған бақамын.
— Мен, секеңдеген қоянмын.
— Мен, сұлу түлкімін.
— Мен, сұр қасқырмын.
— Ал сен кімсің?
— Мен, қорбаңдаған аюмын, мені де үйлеріңе кіргізіңдерші
Тышқан:сағанда арналған тапсырмамыз бар,орындасаң бірге тұрасың
5-тапсырма. Құстарды ұясына орналастыр
— Кел, бізге!
Аю кірейін-кірейін деп, кіре алмайды.
— Мен, шатырда тұрайын.
— Бізді басып қаласың.
— Жоқ, қорықпаңдар.
— Жарайды, шық.
Аю отыра қалғанда үй: «тарс» — етіп құлады.
Үйшіктен аман-есен: тышқан, бақа, қоян, түлкі, қасқыр қашып шықты.
Тышқан:Достар тоқтаңдар бәріміз бірге бірлесе отырып,үй тұрғызып алайық. Барлығы бірігіп бөрене тасып, тақтай аралап үлкен үй салуға кірісті. Үйшіктері үлкен, биік, әдемі болып шықты!

